fredag 25 september 2009

Mummygraphics done

Fick cykla som en galning imorse för att hinna till mammografiundersökningen som skulle äga rum 7.45.
Eftersom jag glömt kallelsen (vad annars?) irrade jag omkring en stund på sjukhusområdet utan att veta var jag skulle och kom sålunda försent. Utan kallelse. Svettig och med håret i ett intressant naturligt rufs på huvudet eftersom det vindtorkat på vägen.
Men jag fick ändå ynnesten att få mina bröst omvandlade till pannkakor, tänka sig.
Man ska väl vara glad och tacksam, antar jag.

14 kommentarer:

cat sa...

Du har något att hämta hos mig:)

Agneta sa...

Det där gick ju bra! Nu är det helg!!! =)

cat sa...

Du såg väl din award?

Osloskånskan sa...

Dom rättar till sej, jag lovar.

Singelmamman sa...

Japp, de rättar till sig och det är fredag.

Yvonne sa...

Var också på mamografi för några dagar sen. Tur att man inte har någon fyllning i brösten! =)

Fniss. Ja, jag snusar. Klarar inte av att röka längre, så då gick jag över till snus. Tjejsnus! =)
Slutade snusa, men smakade efter ett tag på Michelles cigarett. Suck, fast igen! Bara att börja om från början med övergång till snus och förhoppningsvis snart, inget snus heller! =)
Och Ja, Renaldo snusar också. Killsnus då! Haha!

Kram kram!

stina sa...

Skönt att du är välbehållen ;)

Tack för tipset....tror jag ?!
Meddelar dig om två år..hihi

Kram på dig å' ha en fin helg/Stina

Anna sa...

Var glad att det inte blev strömavbrott. Då kanske du hade stått där än... ;)

Pia sa...

Hoppas boobsen har svällt tillbaka till sin ursprungliga form!! ;o)
Ha en skön helg!! Kram!

Li sa...

Låter som en perfekt start på en fredag. Då kan helgen bara bli bäst! ;-)

Lillian sa...

Vad jävvla bra det blev med tangenterna.....

Ironia sa...

Mamografi är en baggis för Ironia...det blir så när man har ett parhängande fladermusvingar till tuttar redan från början;)

nillas liv på pinnen sa...

Cat: Tack snälla! <3

Stortosmått: Vad var det som gick bra??? *förvirrad*

Osloskånskan: Och det tar hur lång tid då???

Singelmamman: Ja, fast nu är det inte fredag längre. Jävla skit.

Yvonne: Det måste vara omöjligt för de som har fyllning, typ silikon, att mammograferas! Splash, liksom!

Stina: Skulle kanske inte kalla det välbehållen direkt...

ANNA: Den bilden kommer hädanefter förfölja mig och göra mig psykiskt sjuk!!! GAAAAAAAAAAAAH!

Pia: Osäkert, jag vågar inte kolla!

Lisa: Hej på dig! Anar viss ironi här!

Lillian: Dina tangenter? =D

Ironia: Hade man ingenting i dem så kanske det skulle vara ok. Då skulle det nog bara kännas som om någon nöp en i skinnet kanske?

Ulrika sa...

Har bara gjort denna undersökning en gång, och kul var det inte precis.

Inte kul att komma svettig och flåsig heller ;)

Nå, nu har du gjort det och nu är det fem år tills nästa gång. Härligt va?