fredag 11 december 2009

Fredag

12 kommentarer:

stina sa...

Fy!!!....bubblan....va....du....är taskig !!!!

Fast man blir otroligt upprymd av SYNEN....*slurp*....*dreggel*

Det är nästan så att jag gissar på att du var där först ???

Men JAG kommer iaf att motstå detta. *iaf IDAG*

Vad morgondagen har att erbjuda vet man ALDRIG !
För vem kan sia om framtiden ???

Näää nu har jag stannat här inne en sekund för mycket.

Kram och trevlig helg/Stina

Maj Korner sa...

Som du håller på så får jag snart byta från lördagsgodis till fredagsgodis! Bättre än så är inte min självbehärskning.

Gafflan sa...

Vägen från jobbet går alltid på fredagarna via Konsum för inköp av fredagsmyset och då ingår godis till sugna döttrar...å så jag ;)
Ha en bra fredag!

Camilla sa...

MUMS!!!
Ja,idag måste jag åka och handla.
Och billigt är det nu också :)
Ha det bra och kram på dig!

Agneta sa...

JAAAA!! Freeeeeedaaaaag! Lovely lovely lovely!

mockapocka sa...

Ja fy satan vad skönt. Vet inte vad jag hade gjort om det inte varit fredag idag (lördag hade kanske också gått). Fredag, fredag...Hoppas bara jag kan hålla mig vaken till IDOL. Kan i och för sig ställa klockan på ringning (vilken bra idé!).
Kram!

cat sa...

Godis är gott:)

Mitt Andra Jag sa...

En liten stilla undran: Hur hänger bilden samman med punkt ett nedan (Jag läser högt för mig själv: 1. Jag har slutat äta godis).

I och för sig slutar jag också att äta godis varje måndag morgon...

Nordic sa...

Hahaha, kan inte låta bli att skratta när jag läser "Mitt andra jags" kommentar! Underbara Nilla, äntligen är det fredag! Kram//Annelie

Eva sa...

Fresterska där! Läser ju lite längre ner i bloggträdet att du SLUTAT äta godis!! Så vadan denna bild?

nillas liv på pinnen sa...

Stina: Trevlig godisfri helg på dig! =D

Maj Korner: Eller så kan man äta godis både fredag och lördag!

Gafflan: Same here. Så mysigt med fredagsmyshandling.

Camilla: Billigt med godis? Var då?

Stortosmått: LOVELY!!!

Mocka: Men oj, är du så trött? Hvordan dette?

Cat: JA! =)

Mitt andra jag: Men det är ju fredag idag! Man kan inte sluta äta godis varje dag.

Nordic: Kram! =)

Magica de Hex sa...

Fredagsmys?