tisdag 12 oktober 2010

Blogger HALLÅ!

Alltså, jag inser att jag kanske inte kan kräva så himla mycket i det här fallet i och med att jag inte betalar Blogger för att blogga, men NÄR tänkte ni komma till rätta med ERROR 503???
Jag blir galen när varannan av de genomtänkta, välformulerade och kloka! (i synnerhet kloka) kommentarer jag skriver hos mina bloggvänner bara går upp i rök: Service unavailable error 503.
DU på blogger som har hand om just det 503:e felet:
Se mig! Hör mig! Fixa mig!
Oj, fixa felet, menar jag.
Skynda, skynda innan jag freakar ur och börjar gå bärsärkagång i kvarteret blir irriterad.

13 kommentarer:

Gafflan sa...

NÄÄÄÄÄÄR? Tror du det någonsin blir fixat? Jag är jättejättejätte trött på det förbaskade felet.

Tove Kungsholmen sa...

I agree! Har diverse andra problem också. Med bloggen alltså. Och annat men det kanske inte är Bloggers bord...

Ettie Bee sa...

Jag misstänker att det är nån på Blogger som slutat, en sån där som liksom inte märkts innan. Man saknar inte kossan, ni vet...
Nu skulle nog den personen som hade hand om 503:an få en saftig lön om den kom tillbaka.

gladmymlan sa...

ja fi vale...:)

ja har fått gå o köra den hårda vägen genom att skriva kommentar o sen kopiera hela kommentaren o SEN trycka på kommentera-knappen...blä.
o blogger överlag. är det bara JAG som har två timmars väntetid föra tt få upp en bild när jag ska blogga?:?

error 503....säkert hans fel med.

kramen på sej!

Åsa Hellberg sa...

Jag har inte haft det problemet på ett par dagar, men trycker på uppdatera så kommer jag tillbaka till kommentaren jag har skrivit.

Agneta sa...

Tur att Error 503 inte dödar!

Spader Madame sa...

Error 503 ska dö. Eller, det kanske var att ta i litet, men what about karma liksom.

XXX sa...

Hear hear! Bloggerfolket, ta och fixa, det har pågått länge nog nu!

reneesfotoblogg sa...

Det har hänt ett antal gånger men jag fortsätter framåt som den envisa åsna jag är och se, kommentaren lägger sig snällt på plats. Alltså backa inte utan klicka på som vanligt!

Katarina sa...

He he he. Vi som har Wordpress gör vårt bästa för att ni ska kommentera mera hos oss. ;-)

Mer seriöst så är det otroligt irriterande. Jag har börjat kopiera mina kommentarer innan jag trycker Publicera så att jag kan försöka igen.

nillas liv på pinnen sa...

Gafflan: Jag undrar om de vet om det?

Tove: Allt är Blogger fel! Det är min teori.

Ettie: Man kanske skulle söka det jobbet? Så felet blir fixat, menar jag.

Gladmymlan: Bilder undviker jag i möjligaste mån, för mitt blodtrycks skull.

Åsa: Hm, uppdatera. Vilken knapp är det?

Sos: Det är fan inte långt ifrån!

Spader: Jag tycker INTE det var att ta i. Det är ju bara ett fel, liksom och vi vill ju ha en perfekt bloggingworld, eller hur?

Tvillingen: Ja, lite Shakespeare kan nog göra susen.

Renée:Men det finns ju inget att klicka på när error 503 visar sitt fula tryne!

Katarina: Jag försöker också komma ihåg att kopieramen jag glömmer det för det mesta...

cat sa...

Så jag är inte den enda som utsätts för det förbaskade ERROR 503! Skönt att veta för jag börjar också bli väldigt förbannad.

Madlar sa...

Slår aldrig fel...om jag skriver dit en smiley fungerar kommentaren utmärkt men när jag gör mig märkvärdig med något djupsinnigt klokt, jaha, då kan man ge sig fan på att Error dyker upp.