fredag 26 november 2010

Nä, hörrni

Vad ska vi hitta på nu då?

15 kommentarer:

reneesfotoblogg sa...

Ett förslag: Om du kommer hem till mig och firar mitt bihang som fyller jämna imorgon så kan jag åka hem till dig och skriva lite på din beiga?
Eller skit i allt, tänd ett ljus och ligg på soffan och njut.
mvh R

Maj Korner sa...

Frågesport? En drink? Ett hemligt avslöjande? Ett smakprov på den beiga?

XXX sa...

Ja inte sjutton vet jag. Jag försöker hålla iskylan i höften stången. Går så där tycker jag.

Åsa Hellberg sa...

Drick lite julmust och berätta om alla de hemligheter du hintar om.

Knasterfaster sa...

Ta det bara lugnt så löser det sig. KRAM

Lysande ögonblick! sa...

Jaaaaaa, berätta om hemligheten.

Kalbomáman sa...

Är det romantips du är ute efter? Gör huvudpersonen galen, vettja! Det brukar ge en oväntad vändning på saker och ting... ;D

Titti (fd. SkogsHuldran) sa...

Här ska vi se på pensionärsprogrammmet "PÅ spåret". Det är i alla fall vad Riddarjungfrun kallar ett av våra favvoprogram.
(Undrar vem som uppfostrat den ungen till att visa vederbörlig vördnad för sina föräldrar?)

Mätta och belåtna är vi i alla fall efter att ha ätit purjolökdpaj. Ska bara sätta på kaffehurran, sedan är allt perfekt.
Du kan gona ner dig mellan oss i soffan, om du vill!

Kramar från mej till dej!

Mika sa...

Jag vet inte! Det känns som luften gick ur här. Jag tror jag ska äta upp, sedan ta en tidig säng-gång och läsa en bok! Det är ungefär 4 år sedan jag hade tid med något sådant. Rätt lyxigt känns det faktiskt!

Kram

Shamrock sa...

ett glas vin och en bok kanske

Mina dagar sa...

Jag ska precis bada bastu!

Singelmamman sa...

Leta efter inspiration, det gör jag. Går, så där kan jag säga. Den verkar inte vara här i sängen. Det är synd.

Singelmamman sa...

F´låt. Glömde, organisera tillvaron? Jösses, det är inte lite du ger dig på. Men så är du en bra organisatör också.

Eva sa...

Skotta snö??

Anonym sa...

Kaffe och choklad.
/Monica