torsdag 10 februari 2011

Torsdag

Dårå.

9 kommentarer:

Gafflan sa...

Joru! Redan torsdag:D

XXX sa...

Tyst, jag sover!

Singelmamman sa...

Men jösses. Så snabbt allt är. Jag äter ju fortfarande frukost.

Anonym sa...

Vilken tur att du finns här som talar om vilken dag det är för själv har jag ingen koll. Är du säker på att det är torsdag?

Knasterfaster sa...

Ja, visst är det härligt!!! Min "sluta-tidigt-dag". Jag köpte semlor på på vägen hem.

Anneli Stålberg sa...

Jorå, så att.....

Cina sa...

Hurra för det!

Katarina sa...

Det är något fel på tiden.

I tisdags kände jag mig så trött att det kändes som om det var fredag och jag redan jobbat en hel vecka.

I dag undrar jag var tusan den här veckan tog vägen.

Man skulle kunna säga att antalet timmar per dygn inte är anpassade till min arbetsbelastning den här veckan.

nillas liv på pinnen sa...

Gafflan: Nästan fredag, om man ska vara noga.

Tvillingen: Fortfarande? Bara undrar.

Singel: Så här dags på kvällen?!

Tant Björn: Det kan vara fredag nu, jag vet inte.

Knaster: Mmm, gott för dig! Imorgon ska jag också köpa semlor.

Anneli: Det var en väldigt kort kommentar! När jag ansträngt mig så med inlägget!

Cina: Ja? Vad hurrar vi för?

Katarina: Man skulle kunna säga att antalet timmar inte är anpassat till medelåldern överhuvudtaget.