lördag 9 april 2011

Ursäkta

Men om några dagar blir mitt liv så där fantastiskt underbart så att man inte riktigt vet var man ska göra av sig själv. Så att man till och med känner det i axlarna och knäna, ni vet.
Det börjar med att jag på torsdag morgon tar tåget upp till Stockholm för att gå på min skrivarkurs. Jag älskar min skrivarkurs. I två dagar ska vi diskutera varandras skrivprojekt. Dessutom får vi ett författarbesök och henne ska vi fråga ut om novell- och romanskrivande.
Som om inte skrivarkursen vore nog ska jag träffa två bloggvänner också. De är lite äldre än vad jag är, så jag kommer känna mig ung då, och det är ju inte alltid man får göra det.
Ja, sen på lördag flyger jag till Barcelona med min sötnos till mellandotter.

Håll med om att det låter loligt!

19 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Det håller jag Verkligen med om.

Realisten sa...

Det här var nästan så positivt så jag inte klarar av det. :)

Magica de Hex sa...

Vaddå äldre?! Bah!

Småländskan sa...

Jätteloligt! Åhh vad jag vill flyga till Barcelona!!! Ha det underbart!

Shamrock sa...

Det låter jättehärligt

Maj Korner sa...

Fast jag kommer vara snyggare i håret.

Ulrika sa...

Jätteloligt låtel det.

Vad avundsjuk jag blir, både på skrivandet och på Barcelonandet.
Lyllos dig!

Agneta sa...

Men åh! Det låter så himla roligt och härligt och spännande! Jag vill också göra lite loliga saker! Men vänta nu, det ska jag ju. Om en vecka ska familjen och jag åka tåg till Stockholm! (Om nu tågen går vill säga) Och bo på hotell! Myyyysigt!

Ulrika sa...

Mäpan jag läste din kommentar blev jag jätteglad och bestämde mig på stört att anamma de fina gammalsvenska orden.

Du är en klippa, tack för att du finns.

cat sa...

Det låter helt kanon!
Ha det så kul på skrivarkursen och hoppas att du får många bra tips och råd.

Katarina sa...

Det låter helt fantastiskt. Hoppas det blir precis lika härligt som det låter. :-)

mockapocka sa...

Kan tänka mig att det sprattlar till speciellt i axlarna. Men passa dig för glasväggarna i stockholm. De är många och dyker upp när man minst anar det.

Gafflan sa...

Håller med till fullo. Lycka :D

nillas liv på pinnen sa...

Åsa: Jag med.

Realisten: Bra för dig då, ska jag berätta att mellandottern f n ligger sjuk i halsfluss och att jag sedan igår har ont i halsen.

Magica: Typ tio år om jag har uppfattat det korrekt.

Smål: Det ska vi definitivt ha.

Shamrock: Ja, det gör det.

Maj: Bestämde just att jag ska tona mitt.

Ulrika: Ja, lyllos mig.

Sos: Bo på hotell är mysigt, det ska jag göra i Barcelona.

Ulrika: Ja, det är bra att jag finns, och nu har jag bestämt att det blir mäpan hädanefter.

Cat: Jag lär mig massor på den kursen!

Katarina: Ja, det blir det.

Mocka: Well, nu har jag aldrig sett några glasväggar i Stockholm som dyker upp när man minst anar det, men säger du det så.

Gafflan: Japp.

Knasterfaster sa...

Mäpan du är på allt det där du räknar upp så missar du veckans höjdpunkt här hemma. Mäpan du roar dig på annat håll så mimar jag ensam. Tror du inte att mim ser bättre ut när flera gör det tillsammans?

Spader Madame sa...

Loligt välle! Gillar din skrivarkurs!

Madlar sa...

Vilken härlig vecka! Det är sånt som ger berikande energi <3

Marina sa...

Låter som mycket bra framtidsutsikter - ha det jättebra!!

Agnes sa...

Ja jag håller med! Ser fram emot skrivarträffen! :D