tisdag 22 oktober 2013

Del två av den beiga

Säg HEJ till Bruno och Solbritt!

 HÄR

13 kommentarer:

Agneta sa...

Jag gillar den! Gillar ditt språk! Åh!!!

Spader Madame sa...

Jag har längtat efter att träffa dem mer ordentligt! Jag älskar dig, Nilla!

Eller. Jag älskar ju Esset. Kan man älska flera?

Spader Madame sa...

Och jag älskar den beiga.

Singelmamman sa...

Säger samma sak. Älskar den beiga! Mycket. Första boken jag läst på en månad, kommer inte att sluta läsa förrän den är slut. Så, hit med resten!

Småländskan sa...

Älskar var ordet...

reneesfotoblogg sa...

Läst! Nästa tack!

Knasterfaster sa...

Jag cyklade förbi din arbetsplats idag och då tänkte jag på dig. Den beiga är som choklad med vispgrädde - lugnar en orolig själ, dvs min, i alla fall var det så ikväll och det är jag tacksam för.

Magica de Hex sa...

Lovely. Äntligen. Kolla in borjaskriva.se!!!

Karin sa...

Hej Bruno och Solbritt! Och heja Nilla!!

Kalle Byx sa...

Bra flyt i språket. Och så humorn som ligger där som en slöja över alltihop.

Realisten sa...

Haha, den är rolig! Jag tycker mycket om den. Nästa del, tack!

Markattan sa...

Alltså, nu ska jag inte vara petig men....
Publicerar man en roman så brukar läsarna kunna läsa från pärm till pärm...
Har aldrig sett en bok där man måste VÄÄÄÄNTA i flera dagar innan man kan bläddra vidare och få sitt lystmäte...

Markattan

nillas liv på pinnen sa...

Agneta: Ååååh, säger jag också. Vad roligt att du tycker det!

Spader: Man kan defeinitivt älska flera! <3

Singel: :)))

Smål: :)

Renée: Ja, ja. :)

Knaster: Som choklad med grädde på! Det var fint sagt.

Magica: Det har jag förstås gjort! Fin sida.

Karin: :)

Kalle: Ja, den där satans humorn, jag blir inte av med den ...

Cissi: Roligt att du säger så!!! :)

Markattan: Alltså, jag är ganska långsam av mig. Även när jag diskar och sånt...